A természetből a legjobbat
Újdonságok az IREKS-től:
Világszerte naprakészen
Magyarul> ÚJDONSÁGOK> Hatékony és felelős kommunikációt várnak el a fogyasztók

Hatékony és felelős kommunikációt
várnak el a fogyasztók

A hatékony kommunikációval egyrészt növeljük a bizalmat, amit segít vásárlóink megtartásában, másrészt gördülékenyebbé tesszük az üzletmenetet, és ami a legfontosabb: ezzel is segítünk a járvány megállításában és a helytelen információk terjedésében. – olvasható a www.kosarertek.hu oldalon.

Tudnunk, kell, hogy a jelenlegi helyzet meg fog oldódni, tehát csak előre tekintsünk:

  • Folyamatosan tájékoztassuk vásárlóinkat és magunk is tájékozódjunk folyamatosan! Közöljük, hogy milyen intézkedéseket teszünk a termék, a fogyasztók és munkatársaink érdekében.
  • Panaszkodás, siránkozás nem megoldás.
  • Használjuk ki a helyzet adta előnyt, kommunikáljunk a vásárlókkal!
  • Kerüljünk a fejükbe, osszuk meg a közösségi platformon, hogy nekik, értük sütünk.
  • Posztoljuk az új terméket, a járvány miatt hozott intézkedéseinket, az új működési rendet – megváltozott bolti nyitvatartást, elérhetőségeinket, szállítási határidőket, hogyha élelmiszerre van szükségük, akkor mi jussunk az eszükbe.